Svetainių kūrimas

Internetinių svetainių kūrimas: kokie sprendimai lemia klaidingą įspūdį?

Jei tik siektume atsakyti į klausimą, koks procesas yra internetinių svetainių kūrimas, tai būtų galima vardinti daugybę įvairių aspektų. Galėtume sakyti, kad internetinių svetainių kūrimas yra procesas, kuris tampa ilgalaike ir labai naudinga investicija. Taip pat galėtume akcentuoti, kad internetinių svetainių kūrimas reikalauja tokių savybių, kaip kūrybingumas, išradingumas. Dar galėtume sakyti, kad internetinių svetainių kūrimas subconit.lt – tik vienas iš daugelio elementų, galinčių jūsų verslui atnešti didžiulę sėkmę. Tačiau taip pat reikėtų akcentuoti, kad kai kurie sprendimai, kurie būna tokie, jog iš pirmo žvilgsnio sukuriamas klaidingas įspūdis. Būtent apie tokius sprendimus ir pakalbėsime šį kartą.

Baltas fonas

Ko gero, ne kartą esate pastebėję baltą foną interneto svetainėse – iš pirmo žvilgsnio ši detalė kuria apgaulingą įspūdį: rodosi, kad internetinė svetaine dar neužbaigtą kurti, atrodo, kad dar kažkas bus. Vis dėlto, toks įspūdis yra klaidingas, kadangi iš tiesų baltas fonas paliekamas tyčiai, jis veikia lyg detalė, skirta interneto svetainės lankytojų dėmesiui atkreipti. 

Paprastas interneto svetainės dizainas

Jei apsilankę interneto svetainėje išvydote labai paprastą jos dizainą, tai dar tikrai nereiškia, kad jos kūrėjai stokoja išradingumo bei kūrybingumo – labai tikėtina, kad toks sprendimas buvo priimtas sąmoningai, siekiant išvengti pernelyg sudėtingo dizaino, galinčio apsunkinti naudojimąsi interneto svetaine. Lygiai tas pats pasakytina ir apie dekoro elementus: jei apsilankėte interneto svetainėje, kurioje nėra daug dekoro elementų, labai tikėtina, kad toks sprendimas buvo priimtas sąmoningai, siekiant išvengti stilistinio chaoso.

Taigi, kaip matyti, egzistuoja ne vienas sprendimas, kuris gali būti panaudojamas kuriant interneto svetainę ir sudaryti apgaulingą įspūdį. Belieka tik pastebėti, kad tokie sprendimai yra vis labiau mėgstami, kadangi ne tik leidžia pasiekti pageidaujamą efektą,, pavyzdžiui, atkreipti svetainės lankytojo dėmesį, bet ir išlaikyti tam tikrą paslaptį, suintriguoti, o tai, kaip žinia, skatina dar geriau įsiminti interneto svetainę, joje pateikiama informaciją, paslaugas ar produktus, kuriuos gamina įmonė. 

Tačiau, ar tikrai visada verta naudoti šiuos elementus? Tai – individualus klausimas, į kurį atsakymą gali rasti užsakovas ir paslaugos teikėjas.

Comments

(0 Comments)

Your email address will not be published. Required fields are marked *